چرا برخی افراد به اصطلاح مطالبه گر شاغل در فضای مجازی کلاردشت، رسانه ها را تخریب می کنند؟

سه شنبه, 09 فروردين 1401 ساعت 17:35 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

 

گویا کلاردشت به سان آن شتری شده است که از فرط قناسی اندام، ناجور بودن لب و دهان اش هم دیگر به چشم نمی آید؛
مشکلات عدیده زیست محیطی، عدم توسعه زیرساخت ها، فقدان امکانات مناسب فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و...، پنبه شدن رشته ها بعد از ارتقای بخش به شهرستان، جولان سوداگران در امورات شهرستان و امثالهم به جای خود، یک درد دیگر اما افاضات برخی افراد به ظاهر مطالبه گری است که روز را با امورات اقتصادی و پرداختن به احوالات شخصی خود سپری می کنند و شب که می شود در این گروه و آن گروه چنان قلم فرسایی می کنند که کس نداند انگار تمام مال و جان شان را در کف اخلاص گرفته و فدای راه توسعه و آبادانی کلاردشت کرده اند!!!

بی تردید انتقادات زیادی به نحوه اداره کلاردشت از سوی مسئولین شهری و شهرستانی و نظارت مسئولین استانی وارد است، اما آن شهروند محترمی که ادعای تخصص در هر زمینه ای را دارد! و هر شب یک نسخه برای «فلان مسئول» و «بَهمان مدیر» می پیچد، بایستی این را بداند که داشتن یک گوشی هوشمند و عضویت و یا حتی مدیریت یک گروه در یکی از شبکه های اجتماعی همچون «واتساپ» دال بر برخورداری از سواد رسانه ای نیست و لذا اگر رسانه ها از انتشار مطالب گاه و بی گاه امثال ایشان خودداری می کنند، قطعا آن مطالب قابلیت انتشار رسمی را نداشته اند و این دوستان باید در میزان دانش و آگاهی تخصصی خود شک کنند، نه آنکه اسیر اتمسفر استیکرهای "درود بر شما"، "احسنت" و " گل و بلبل" شده و امر بر آنان مشتبه شود و خود را برتر از همه ببینند و تازه بی اخلاقی را نیز پیشه کرده و به تلافی زیر بار نرفتن رسانه ها برای انتشار مطالب شان (که علاوه بر غیرتخصصی بودن، ضعف نگارش و یا حتی غلط املایی هم دارند!) عقده گشایی کرده و به تخریب آن رسانه ها نیز بپردازند.

همچنین از آنجایی که دهان با حلوا حلوا کردن شیرین نمی شود؛ خوب است این عزیزان نومطالبه گر، که در هر زمینه ای قلم زده و اظهار نظر می فرمایند، در کنار تمام نقّادی ها، چند خطی هم از اقدامات شخصی و از خودگذشتگی هایشان برای آبادانی محیط زندگی خود مرقوم بفرمایند بلکه گامی هم در اثبات برادری بردارند...

✍️پی نوشت: پایگاه خبری کلارنا شفاف و صادقانه اعلام می کند که مجاب به رعایت خطوط قرمز حاکم بر فضای رسانه ای کشور می باشد، علی ایحال همواره آمادگی خود را برای انتشار مطالب افراد متخصص و صاحب نظر ولو با رویکرد انتقادی به شرط رعایت اصول استناد و استدلال اعلام کرده است. در عین حال برای بیان دغدغه ها و مشکلات از زبان سایر شهروندان نیز احترام قائل است و سعی می کند این موارد را به طرق مختلف منتشر نماید. اما در مقابل فشار و تخریب افراد غیر متخصصی که صرفا توهم صاحب نظر بودن را دارند و می خواهند احساسات شخصی خود را در قالب یک یادداشت رسانه ای به خورد مخاطبین بدهند و از این نمد هم برای خود کلاهی درست کنند، مقاومت کرده و خواهد کرد. کمااینکه بخش اعظمی از مشکلات امروز کشور به واسطه ورود کردن افراد غیرمتخصص در امور تخصصی است.
???

?توجه: کارشناسان امر و صاحب نظران محترم در حوزه های مختلف جهت همکاری با کلارنا و انتشار مطالب می توانند از مسیرهای ارتباطی زیر استفاده نمایند.

?شماره تماس و ارتباط در فضای مجازی:

09111959556

?ایمیل:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

خواندن 1087 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کد: 1128