چه کسی آنلاین است؟

ما 46 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

گام مهم شهردار کلاردشت برای کاهش بار ترافیکی شهر؛ میار نعیمی در نخستین روزهای کاری اش پارکینگ عمومی مرکز شهر را افتتاح کرد

دوشنبه, 02 اسفند 1400 ساعت 17:23 نوشته شده توسط  محمد شاه بهرامی اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

 

میزان زیاد استفاده از خودروهای شخصی توسط اهالی بومی کلاردشت به علاوه شهروندانی که به عنوان صاحبان خانه دوم دیگر جزئی از ساکنین ثابت این شهر حساب می شوند، موجب شده تا مرکز شهر تقریبا در تمامی طول سال بار ترافیکی قابل توجهی را تحمل کند. با این همه اضافه کنید حضور گردشگران در فصول و ایام تعطیل سال را که تمام مرکز شهر تبدیل به پارکینگ شده و گره های ترافیکی کورتر می شود!
با این اوصاف به نظر می رسد یکی از مهمترین اقداماتی که می تواند تا حدی موجب کاهش بار ترافیکی شهر کلاردشت به ویژه در تعطیلات شود، تعبیه یک پارکینگ عمومی در مرکز شهر است.
در همین رابطه مسعود میارنعیمی، شهردار جوان کلاردشت که نخستین روزهای حضورش در سکانداری ساختمان سنگی شهر را تجربه می کند، در یکی از نخستین اقدامات خود؛ پارکینگ عمومی در بلوار شهید دلفان آذری را افتتاح کرد.
به گزارش کلارنا؛ مراسم افتتاحیه این پارکینگ  با حضور مسئولین شهرستانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

خواندن 704 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کد: 1113