چاپ کردن این صفحه

نخستین پیام شهردار منتخب کلاردشت بعد از دریافت حکم انتصاب

پنج شنبه, 14 بهمن 1400 ساعت 16:17 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

 

اکنون که بنا به الطاف الهی و تصمیم اعضای محترم دوره ششم شورای اسلامی شهر کلاردشت و تائید مراجع قانونی، توفیق خدمتگزاری به مردم نجیب کلاردشت نصیب این‌جانب شده است، بر خود لازم می‌دانم از حمایت همه مردم فهیم و گران‌قدر کلاردشت، اعضای محترم دوره ششم شورای اسلامی شهر و کلیه مسئولین شهری و شهرستانی قدردانی نمایم. ضمناً از اقشار مختلف و آحاد مردم شریف کلاردشت که طی روزهای اخیر با پیام‌های محبت‌آمیز خود موجب افزایش دلگرمی این‌جانب شده‌اند، سپاسگزاری می‌کنم. امیدوارم در سایه تعامل و همدلی بتوانم در مسیر خدمتی که در شأن مردم شریف کلاردشت می‌باشد قدم‌های شایسته ایی بردارم.
از عموم مردم خاضعانه استدعا دارم برای پرهیز از هرگونه هزینه‌های غیرضروری و اتلاف منابع و جلوگیری از آلودگی‌های دیداری در فضای شهری از نصب هرگونه پیام تبریک به‌صورت بنر در سطح شهر و آوردن گل خودداری نمایند. به‌طور حتم، همدلی، وحدت و مشارکت مردم و ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده در جهت حل مشکلات و پیشرفت کلاردشت بهترین هدیه و تبریک برای بنده است.

مسعود میارنعیمی
شهردار کلاردشت

خواندن 1127 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کد: 1104
کلارنا

آخرین‌ها از کلارنا