چاپ کردن این صفحه

جلسه ادواری مدیران مدارس شهرستان کلاردشت برگزار شد

یکشنبه, 08 اسفند 1400 ساعت 18:48 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

 

به گزارش کلارنا به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کلاردشت، صبح امروز جلسه ای با حضور تیمورنژاد مدیر آموزش و پرورش،معاونین و کارشناسان ستادی این اداره، با مدیران مدارس شهرستان برگزار گردید.

تحلیل امتحانات نوبت اول و پیگیری کلاس ها بصورت حضوری و ارتقاء کیفیت یادگیری ،تمهیدات لازم جهت برگزاری کلاسهای حضوری با توجه به بخشنامه استانی، برنامه ریزی هفته امور تربیتی و مسابقات فرهنگی و هنری محور مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

تیمور نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت ضمن خوش آمدگویی به مدیران و تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک به مناسبت هفته امور تربیتی و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، انتظارات خود را از مدیران مدارس بیان نمود.

تیمورنژاد چگونگی استفاده ازفرصت ها و فضای فیزیکی مدرسه و کلاسهای حضوری را مهم دانست و برگزاری جلسات مستمر جهت هماهنگی مدرسه با اولیا و انجام فعالیت های حضوری در هر مدرسه را با توجه به شرایط فیزیکی و تراکم دانش آموزان را خواستار شد و تاکید کرد علاوه بر اینکه رسالت تعلیم و تربیت را عهده دار هستیم،سلامت دانش آموزان و اولیای گرامی و معلمان عزیز برای ما حائز اهمیت است .

وی افزود: نیم سال دوم سال تحصیلی موضوع سرنوشت ساز برای دانش آموزان که آینده سازان کشور و این شهرستان می باشد که لازم است مدیران باید هدایت تحصیلی در متوسطه اول ، کنکور سراسری و امتحانات نهایی در متوسطه دوم مورد توجه قرار دهند.

 مدیر اداره آموزش و پرورش به برپایی هرچه با شکوه تر مراسمات ملی و مذهبی توسط مدیران در مدارس اشاره نمود و عنوان کرد:
نسل پنجم انقلاب باید از خودگذشتگی ها و شجاعت های نسل اول انقلاب الگو برداری نمایند و این وظیفه مهم در مدارس بر عهده شما مدیران است.

در ادامه محمد زاده معاون آموزشی فرایند نیم سال اول کلاس های حضوری و مجازی و همچنین امتحانات نوبت اول را بررسی و بازخورد آن را در جلسه ارائه نمود و نحوه برگزاری کلاس های حضوری در مدارس را تشریح کرد.


همچنین برارپور معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک هفته امور تربیتی و گرامیداشت هشتم اسفند توسط معماران تعلیم و تربیت شهیدان رجایی و باهنر برنامه های حوزه پرورشی را برای مدیران حاضر در جلسه به شرح ذیل تشریح نمود:

-توجه به سلامت همکاران ودانش اموزان ورعایت پروتکل های بهداشتی در زمان حضوری بودن مدارس
-تشویق همکاران ودانش آموزان برای تزریق واکسن کرونا
-جدی گرفتن موضوع هدایت تحصیلی از سوی خانواده ها و دانش آموزان
-اجرایی نمودن بخشنامه ها (راهیان نور-تربیت حکیمانه ۷)
-گرامیداشت جشن نیکوکاری واستفاده از ظرفیت اعضای انجمن وخیرین
-پویش ایران سر سبر در ۱۵ اسفند همزمان با هفته درختکاری

خواندن 1113 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کد: 1122
کلارنا

آخرین‌ها از کلارنا