چاپ کردن این صفحه

پرده برداری رئیس شورای شهر کلاردشت از بدهی ۲۱میلیارد تومانی شهرداری / به مردم دروغ نگویید

یکشنبه, 07 شهریور 1400 ساعت 13:04 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

 

بینش عسگریان، رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر کلاردشت، در نخستین اظهار نظر رسمی خود پس از تحلیف در خصوص وضعیت مالی شهرداری از بدهی ۲۱ میلیارد تومانی شهرداری خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر کلاردشت گفت: به استناد گزارش های رسمی و ممهور امور مالی شهرداری، میزان بدهی شهرداری کلاردشت که بر اساس پروژه های در دست اقدام، کسورات، بستانکاری های سیستمی و چک های بین بانکی تفکیک شده است، تا تاریخ ۱۳ مرداد سال جاری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان می باشد، و این در حالی است که شهردار سابق در روز تودیع میزان بدهی شهرداری را صفر عنوان کرد در حالی که حقوق تیرماه و حق بیمه ماه های قبل پرسنل پرداخت نشده بود.

وی ادامه داد: نکته ای که اینجا بیش از هر چیز دیگری برای ما مهم است دادن اطلاعات غلط و اشتباه به مردم و به تعبیری دروغ گفتن است! و آزاردهنده تر رفتار غیرمسئولانه برخی افراد است که خود از شهروندان،پیمانکاران و حتی برخی از پرسنل شهرداری این شهر هستند اما برای ارائه ی آن اطلاعات کذب تشویق کردند، دست زدند و هورا کشیدند، و این اصلا برای ما قابل هضم نیست و قطعا به دنبال این موضوع خواهیم بود که چه دلیلی دارد تا یک عده به مردم دروغ بگویند و عده ای دیگر بخواهند با تشویق ها و هورا کشیدن ها فضاسازی کنند و آن اعداد و ارقام کذایی را به خورد همشهریان خود بدهند.

عسگریان افزود: آنچه که باید مورد بررسی قرار بگیرد این است که آیا این میزان بدهی و هزینه بر اساس صرف و صلاح شهر بوده است یا اینکه ریشه در همین تشویق ها و دست زدن ها دارد، و شورای شهر به عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری پیگیر این ماجرا خواهد بود.

خواندن 1794 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
آخرین ویرایش در یکشنبه, 07 شهریور 1400 ساعت 19:56
کد: 1055
کلارنا

آخرین‌ها از کلارنا