چاپ کردن این صفحه

کشف ترشیجات فاسد در کلاردشت

چهارشنبه, 06 مرداد 1400 ساعت 10:17 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

یکی از محل های نگهداری و تولید ترشیجات غیر بهداشتی در کلاردشت کشف و پلمپ شد.

سرهنگ "بهادر دیلمی" در گفت‌ و گو با کلارنا٬ اظهار داشت: به منظور نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی و پروتئینی طرح بازدید از واحدهای صنفی عرضه کالاهای سلامت محور در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری کارشناسان اداره بهداشت، موفق به کشف یکی از محل های نگهداری و تولید ترشیجات غیر بهداشتی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازدید از محل مورد نظر 5 بشکه 220 ليتري ترشي زيتون، 80 بطري ترشي ليته و 1600 شيشه يک کيلويي ترشي مخلوط فاسد و تاریخ گذشته کشف کردند.

وی از دستگیری متصدی این واحد تولیدی غیر مجاز در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در پايان با بيان اينكه هدف پليس برقراري امنيت و سلامت افراد جامعه است از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

خواندن 1642 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کد: 1047
کلارنا

آخرین‌ها از کلارنا