چاپ کردن این صفحه

انتصاب مدیر کل جدید امنیتی استانداری مازندران

سه شنبه, 14 دی 1400 ساعت 18:53 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

 استاندار مازندران با صدور حکمی مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران را منصوب کرد.

با حکم سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، علیمراد مهدوی فر به عنوان مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران منصوب و در مراسمی معارفه شد.

احمد ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران در مراسم معارفه مهدوی فر گفت: هدف غایی از خدمت، جلب رضایت خداوند و تلاش برای اعتلای بخش‌های مختلف با عزم، اراده و تلاش جهادی و انقلابی است.

او افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، به مسئولیت‌های مدیریتی با نگاه اررزشی نگریسته می‌شود و باید با این رویکرد و به عنوان یک سنگر در جهت خدمت جهادی بنگریم.

ثلاثی ادامه داد: باید تلاش کرد نگاه‌ها و رویکرد‌های انقلابی و خدمات همه جانبه بی منت به مردم را استمرار ببخشیم و بتوانیم امید مردم بویژه نسل جوان را به آینده انقلاب تقویت کنیم.

علیمراد مهدوی فر، مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران نیز در این مراسم گفت: تقویت امنیت پایدار، در سطح استان محور برنامه‌های بنده در این بخش است و با توجه به آشنایی با این مقوله در مازندران، با تعامل و هم افزایی همه دستگاه‌های مسئول برای تحقق این مهم تلاش خواهم کرد.

او افزود: مقوله امنیت در سایه کار جمعی و تلاش و اهتمام دستگاه‌های ذی مدخل به پیش می‌رود و از مجموعه همکاران استانداری و دستگاه‌های مسئول استانی انتظار دارم در این مسیر، ما را همراهی کنند.

علیمراد مهدوی فر، مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری مازندران در سوابق مدیریتی خود ریاست اداره اطلاعات شهرستان‌های مختلف و معاونت امنیتی اداره کل اطلاعات را برعهده داشته است و از مدیران ارشد امنیتی در حوزه‌های برون مرزی نیز می‌باشد.

 در این جلسه  از تلاش‌های علی شیرازی که هم اکنون سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران است در دوره تصدی اداره کل امنیتی انتظامی استانداری قدردانی شد.

خواندن 656 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کد: 1096
کلارنا

آخرین‌ها از کلارنا